Poftiti la masa!

M-am suparat si orice-ai spune
Eu nu accept nici un refuz…
Cu riscul de-a te indispune
Nu vreau raspuns difuz.
Acolo-n colt la separeu,
Am rezervat o masa
Si, cu cartile date pe fata
Vreau sa stiu raspunsul tau.
La felul principal e intrebarea…
Mi-ai spus ca poate fi de orice fel,
Insa lista este cam lunga
Cu ce sa-ncep? Nu stiu de fel…
La felul doi, ca garnitura
Mi-ai strecurat parsiv tacerea
Si varza este prea murata,
Langa friptura mult prea arsa…
Finalul trebuia sa fie dulce,
Dar cam amara-i prajitura…
Imi spui tu viata mea, acuma
Ce fac cu umplutura?

Lasă un răspuns

