Activitati de week-end :)

Pentru ca bucataria de vara se cerea renovata….la exterior…

 

9 gânduri despre “Activitati de week-end :)

      1. Multumesc din suflet! Am momente de zvacnire, ca sa zic asa… Problema la mine e ca nu ma tin prea mult, nu sunt destul de increzatoare in ceea ce pot face si imi e frica cateodata sa imi exprim sentimentele. Apoi mai e si starea mea de sanatate care nu tot timpul imi da posibilitatea de a face chiar totul cand vreau si cum vreau. Multumesc tuturor ca inca ma mai cititi si ca ma mai vizitati chiar daca am cam fost inexistenta in ultimul timp…

        Apreciat de 1 persoană

  1. mor de dragul tau ca lasi imagine si curaj pe pereti in ghivece😋😍 si mai ales pui dragoste in „arta” ta !!
    su mor de disperare cand aud „aparenta” … nu zgaria, nu murdarii peretii , nu desena !! eu am lasat copii la peretii de afara si au facut copaci flori si au pus manutele sa-si amprenteze originalitatea!!😋aaa copii mei sunt „al meu” si multi prieteni ai lui!!
    spor la decorat!!😘

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

