Mama

Desi nu imi plac foarte mult telefoanele, trebuie sa recunosc ca sunt fericita ca am unul… Mai ales cand vorbesc cu mama. Nu o vad asa de des cum mi-as dori, dar telefonul salveaza clipa de dor. Cand ii aud vocea spunand ”Da, mamă” inima imi tresalta, iar in fata ochilor am chipul ei de cand avea 40 de ani… parul negru prins in coada, fruntea larga, fata senina, mereu zambitoare, ochii verzi… Asa mi-o aduc aminte pe mama!

Si vorbim de toate pentru toti… cu orele… cam la doua zile. Sotul meu mereu se intreaba ce ne tot spunem????? Eeee! Chestii mama-fiica! Poate la inceput nu aveam rabdare sa ii ascult toate pasurile, dar acum stau linistita si ascult… 🙂 Chiar ma amuz!

Sunt zile in care e suparata ca ploua, altele in care nu e multumita ca e prea mult soare…

Insa cand merg la ea, acea imagine se schimba… parul cenusiu, fata plina de riduri, ochii putin tristi…

Ne asezam pe banca ca doua babute si vorbim…De fapt ea vorbeste cel mai mult. Imi spune tot ce au facut rudele noastre, ce s-a mai intamplat cu ele…cum a mai fost vremea…ce nazbatii a mai facut catelul…pe unde s-a mai suit pisica…cum a mai ”suparat-o tata” ca nu are chef sa mai munceasca in gradina…

Mainile ei imi spun cat de mult a muncit toata viata pentru noi, copiii ei… Ochii ei au strans in ei toata suferinta si toata grija pentru noi…

Un om atat de mic, firav dar puternic!

As vrea sa opresc timpul si sa-i pot darui linistea ce nu a avut-o, zambetele ce le merita, mangaierile ce nu le-a primit la timp, cuvintele pline de iubire ce i-ar umple inima de bucurie… dar mai ales sa-i sterg lacrimile ce cateodata au fost de durere.

Cel mai mult imi doresc sa opresc timpul pentru a o pastra, sa o am mereu a mea…

 

5 gânduri despre “Mama

Lasă un răspuns

